Piggelin

Tog en promenad till centrum för att handla lite mat till veckan. Köpte mig en piggelin på vägen och då jäklar kände jag verkligen en riktig sommar-känsla! Idag har jag skrivit på papper hos CeGe-trans där jag ska jobba i sommar. Blir fyra veckor som chaufför hos dom, känns skönt att ha det klart. Tidigare var jag i skolan och det var inget märkvärdigt idag, börjar dock kännas att tentan närmar sig... Ena halvan av mig vill bara ha den överstökad och andra halvan vill ha mer tid att plugga.
Nog om det - resten av veckan är proppfull med saker varje dag, skola, jobb, musikal och utställningar. En blandning mellan roligt och allvar vill säga. Senare idag ska vi äta hamburgare till middag och se Bajen möta Landskrona, en lugn och skön kväll i soffan - det behöver jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0