Onsdag 2 maj

Har tagit på mig lite somriga kläder idag, det ska ju bli varmare än igår så kände att det var okej. Hade inte tackat nej till att plugga hemma idag, plugga ute, i solen. Men jag antar att det är bra att komma igång med kursen så jag börjar sätta mig in i den ordentligt.
Träningen med Buster igår gick förresten bra, dom utvecklas hela tiden, kanske mest matte. Det är kul att göra och bidrog till att hela dagen igår spenderades utomhus i det fina vädret.
Idag har jag lång dag i skolan, föreläsning från 9-12 och sen räknestuga från 13-16. Från det senare får man iochförsig gå när man vill så får se när vi känner oss klara. Det är konstigt hur ens mål varierar från kurs till kurs, i marknadsföring ville jag satsa på A och nu i finansiering är jag nöjd så länge jag slipper göra omtenta. Men det ska vi undvika, snart sommar hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0