Tidig buss med morgonsol

Godmorgon, blev inget sent inlägg igår, var fullt upptagen med att prata med Cissi. Vi hade det jättetrevligt och åt god mat och fruktsallad till efterrätt. Nu sitter jag på bussen, tidigt idag för jag har seminarie vid nio. Idag när jag kommer hem tänkte jag faktiskt cykla, istället för att springa. Det år ju så fint väder och vad är mer vårkänsla än att plocka fram cykeln? Tänkte fråga om jag får låna mammas cykel och cykla någon mil.
Ikväll kommer Virre och Challe på middag, Challe är Virres hund. Vi får hoppas att det fungerar med katterna men det är ju bra att de vänjer sig lite inför att Rolex ska komma till oss! Annars ska jag inte göra mer än att packa en väska att ha med till farmor och såklart läsa lite i kursboken.
Hoppas det fina vädret som är nu håller i sig, kram och ha en fin dag! Ikväll kommer receptet, lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0