Som en klubbad säl

Hej på er! Nu har jag landat hemma, ätit och tagit en dusch. Jag och Ronnie har hunnit med lite fredagsmys också i form av Big Brother, chips och dipp. Nu är jag sjukt trött... Räknade ut att jag stått och gått i mina skor i typ tretton timmar idag. Så ja, ni kan tycka lite synd om mig - fast nej, gör inte det, det är ju både självvalt och kul det jag gör!
Imorgon då som ni vet är målet en löprunda, åtta kilometer, sen ska jag bara välja kläder till photosessionen på söndag och plugga lite. Blir plugg på morgonen (förmiddagen) så jag blir av med det, annars kommer jag bara hitta på annat. Plus att jag koncentrerar mig bättre på morgonen (förmiddagen...)
Sov gott nu mina vänner så hörs vi imorgon, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0