Oboy, vilket vackert väder

Godmorgon! Underbart väder idag hörni! Sitter på bussen med Louise, föreläsningen börjar vid tio och sen är jag i skolan tills jag och Angela ska på poledance. Ska bli grymt kul och hoppas hon kan visa mig lite tuffa övningar så jag får träningsvärk!
Nu ligger våren verkligen i luften och jag bara älskar att solglasögonen åker på och tulpanerna fram. På bilden här nere ser ni också min praktiska väska där jag idag, utan problem, fick ner: tråningskläder, matlåda, böcker, dator, banan, kaffe, vattenflaska, plånbok och almanacka. 399 kostade den på Accent, fick den dock för 299 för det var rabatt på alla Don Donna-väskor. Hörs under dagen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0