Lördag

Slappar i soffan efter en dag innehållande plugg, springtur, handling och matlagning. Nu har jag valt ut tre outfits till imorgon som jag ska ha på photosessionen. Ska blir väldigt kul, kommer dit och blir sminkad och fixad i håret, sen ska vi fotas och efteråt äter vi middag tillsammans (jag, Louise och kusinen Julia). Snart börjar en actionkomedi som jag och Ronnie ska se tillsammans och tror jag ska göra mig en god fruktsallad med yoghurt till.
Se hur fint jag målat mina naglar också, känner mig alltid lite extra fräsch och fin när jag målat naglarna. Hoppas att kunna visa någon av bilderna från imorgon senare!
Ni får ha en fin fortsatt kväll, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0