Den sjunde juni

Jaha, då blev det en favorit i repris då, ligger i sängen efter en fullspäckad dag. Dukade imorse med farmor, mormor och morfar - jag bakade sockerkaka på ett kick. Sen gick vi alla en promenad tillsammans innan mormor och morfar åkte hem. Då åkte jag, farmor och hundarna till glashyttan i Södertälje för att äta en riktigt god lunch, ni kan se på bilderna också hur gott det var! Kan verkligen rekommendera det stället vi åt på, bra personal och service, god mat och fin utsikt över hamnen. Dessutom bjöd de på en sallad före maten som var väldigt god. Det var alltså glashyttan i Södertälje vi var på och det ligger på badgatan 31.
På eftermiddagen blev det lite hundträning, promenad igen och sen studentmottagning hos Amanda hon var glad och lite halvt berusad - precis som en student ska vara! I skrivande stund är jag nyduschad, håret på benen är borta, naglarna ska målas imorgon och så men annars är jag ganska redo för en rolig dag imorgon.
Nu ska jag sova så jag är pigg imorn, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0