(Bak)tankar

Middagen blev god, ost och skinkpaj med tomater. Ronnie tycker att jag är bra på pajer! Nu har vi sett Sveriges mästerkock, CSI visas just nu. Jag vill också bara säga att det är otroligt roligt att så många verkar läsa min blogg och det peppar mig ju till att fortsätta. För tillfället så har jag bara sett positiva saker med att börja blogga igen, det är skönt att ha en typ av ventil. Jag ska bli nya blondinbella, vad tror ni om det? Det antalet besökare är nog långt borta just nu men visst vore det skönt att nästan vara ekonomiskt oberoende och ändå ha en massa bollar i luften. Som ni vet så går ju mina tankar ofta på högvarv och det är riktigt positivt när det gäller att spåna idéer etc. Jag älskar att ha en massa projekt på gång. Just nu är det en resa till Kalmar och Farmor på onsdag och sen är det som snurrar mest i huvudet vad jag ska baka på min födelsedag till fika. Funderar på en riktigt mäktig chokladtårta, vad tror ni om det?
Vilken röstar ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0