Nystart

Hade en tanke om att faktiskt börja blogga igen, nu när jag har all tid i världen och är student! Ligger här och kan inte sova för jag sov alldeles för länge i morse och en powernap på eftermiddagen.
Jag har tenta imorn... Jag borde sova egentligen men det går liksom inte så bra. Ni kommer få veta mer om vad som hänt på sista tiden men jag är fortfarande tillsammans och tillochmed förlovad med Ronnie!

Så: vad kan ni förvänta er i den "nya" bloggen då?
- bakning
- matlagning
- hundprat
- tankar om livet i allmänhet
- lite inspiration om allt möjligt

Typ som förut alltså, tänkte försöka sammanfatta mitt 2011 också med hjälp av lite bilder kanske. Nu måste jag försöka sova så tentan går bra imorn!

Godnatt kära läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0