Måndagsbarn

Jaha, hela inlägget försvann... Har vaknat allafall, är på väg till skolan, kunde vart ledig idag men kände att jag ville ha svar på lite frågor så åker dit nu allafall. Det jag hade skrivit om tidigare var då att jag förklarade lite mer vad "fadderiet" var till för: de ska alltså få oss att lära känna varandra bättre och få en rolig start på våra studier. Jag har valt ut de aktiviteter jag tycker är roligast vilket är en femkamp, en "olympiad" i lågstadielekar, en middag och två "sittningar" (middag med tillhörande aktiviteter och spex).
Vad gäller bilden nedan så är den från min morgonpromenad i Kalmar, nån var trött på kissande hanhundar verkar det som!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0