Hurtbulle

Vad sägs om lite backintervaller med tillhörande fys? Känns som att det kan bli jäkligt lyckat, plus att jag inte behöver gå iväg så långt och förhoppningsvis kommer inte så många se mig när jag kutar upp och ner för samma backa typ 10 gånger... Sist jag körde intervaller så var det en gubbe som inte kunde svenska som uppenbarligen trodde att jag hade svårt att andas för han tittade menande på mig och visade med hela kroppen att jag skulle andas med näsan och ta djupa andetag. Han trodde väl att jag inte fattade hur man sprang ordentligt eftersom jag sprang en bit fort, gick en bit och sen la mig på marken och körde sit-ups. Så ska försöka hitta en bra backe som inte syns så bra, där det inte går så mycket folk - så jag kan vara ifred och flåsa.
Seså, på med springkläderna nu! (Ska bara bestämma vad jag ska tina från frysen till middag)
Fina sommarminnen

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejaheja! :D

2012-01-31 @ 16:57:33
URL: http://emeliedamgaard.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0