Tack!

Min fina syster, vad du blivit stor. Tagit körkort och fyllt 18. Skaffat pojkvän och börjat dricka alkohol. Ibland känns det som det var igår som vi va små och snorklade på landet, tältade på baksidan och cyklade inomhus på vintern. Vi lekte häst i parken, cyklade och åkte rollerblades runt gården och åt jordgubbstårta varje skolavslutning.
Min fina mamma och pappa. Som gett oss den bästa uppfostran någonsin. Ni har gjort oss redo för livet, stöttat och coachat. Är otroligt tacksam över allt som jag fått här i livet, underbara föräldrar, underbar syster, underbara hundar, underbar pojkvän, underbara släkt och vänner. Det är inte klokt vad bra man har det och man tänker inte alltid på det. Borde verkligen uppskatta och visa uppskattning oftare. Så alla ni som känner er berörda, sug åt er. Ni är underbara, älskar er mina fina glädjeboostare, ser fram emot livet med er alla! (Hade inte bilder på er alla men även ni som inte finna på bild ska ta åt er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0