Dålig start, bättre fortsättning

Usch hörni, drömde jobbigt igen. Den här gången hade jag tenta (i en skrivsal på begränsad tid) trots det gick jag iväg och gjorde andra saker i typ två timmar och sen när jag kom till ska och skulle skriva klart var det bara en halvtimme kvar. Det verkar som om det genomgående temat i mina drömmar är att jag gör nån besviken, antingen mig själv eller nån annan. Skitjobbigt...
Vaknade dessutom med huvudvärk och det är nog det värsta som finns! Nu är det slut på klagomål här, huvet är bättre och jag känner mig glad och pigg. Idag ska vi göra hemlagad sushi, får se hur det går! Återkommer med resultatet. Ska ta mig ut och springa imorn igen, den här gången lite längre. Skulle sprungit idag egentligen med jag vill inte stressa, går till tre i skolan, sen ska det handlas och lagas sushi (Emelie kommer också förbi!). Så ikväll blir det bara mys och imorn blir det träning och sen mys - min och Ronnies 2-årsdag, hemgjord plankstek står på menyn!
Ska kliva på tunnelbanan snart, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0