Är inte så mycket bättre själv...

Och jag som skällde på Jenny igår, bara för att hon aldrig bloggar på helgen! Har varit full rulle hela helgen, i fredags, efter att jag åkt buss (suck...) kom jag tillslut fram till mormor och morfar och vi kunde äta goda semlor! Sen blev det en promenad hem med Pingla och kvällen spenderades först med Ronnie och middag och sen nere hos Fredde med några av hans kompisar.
Igår var jag och mamma ute på en promenad i solen och sen blev det god tjejmiddag hos Virre, som följdes av utgång! Magenta var vi på och dansade oss svettiga tills jag och Virre tog sista tåget hem. Idag har jag städat, pluggat och fikat med Lisa, Dima och Alica, de ville så gärna komma och gosa med katterna för Alicas (deras dotter) skull. Nu blir det en improviserad bio, skulle egentligen gått på bio idag men det får bli imorn istället, så filmen börjar klockan åtta och det blir micropopcorn till!
.
Jusste! Jag gjorde förlängning av mina naglar i lördags, så fint blev det! Går hos euronail, finns både i Skärholmen och liljeholmens galleria. De är både snabba och billiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0