Ta aldrig något för givet

Jag ska måla mina naglar. Jag är kär. Jag har världens bästa hund. Vi ska ut och gå. Solen skiner. Livet leker. Snön glittrar. Våren är på väg. Jag har världens bästa vänner. Jag lyssnar på Winnerbäck. Jag har världens bästa pojkvän. Jag känner världens bästa Moa. Jag älskar min Emelie som alltid ställer upp. Mina tränare är guld både när det gäller träningar och förtroende. Jag har världens bästa chef. Saknar Robin som jag träffar alldeles för sällan. Glad åt studenten som kommer snart.
*
Sommaren är helig och nätterna är allt.


När man fortfarande var brun.

Kommentarer
Postat av: lisa

är så glad för din skull sophie :)

2010-03-15 @ 12:26:08
Postat av: carro

där var vi bruna sophie!! vill också vara det igen :(

2010-03-15 @ 23:04:22
URL: http://usyoume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0