I'm not dead.

Nej, har bara varit liiiite mycket snurr och berochdalbana i mitt liv den senaste tiden. Pojkvän har införskaffats som ni kanske kunnat utläsa av mina tidigare inlägg så ska inte sticka under stol med att jag umgåtts en del med det lilla tixmongot. Vidare har en studentkryssning ägt rum, inga detaljer kommer dock avslöjas med undantag av samtal i verkligheten. Nu sitter jag här, uppe för sent som vanligt efter en lagom jobbig träning. Imorn väntar skola, jobb och sen kommer älskling hit och äter middag.
Skönt att vara 19 bast och ha tusen bollar i luften, en miljon tankar i huvudet och flera miljarder saker på gång. Got to love it.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill veta om kryssningen!:D

2010-03-09 @ 10:13:59
URL: http://lorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0