Fem plus och minus

+ Att Puzzel är jättego!
+ Att jag fick ha bilen idag plus måndag - torsdag nästa vecka!
+ Att vårt företag går bra!
+ Att jag gick en mysig promenad med Emelie idag!
+ Att det är lagfest på lördag!
.
- Att jag saknar min Pingla...
- Att det börjar bli mörkt ute...
- Att jag inte får jobba mer än 55 timmar till detta år...
- Att jag börjar åtta imorn och måste gå upp AStidigt...
- Att Emma tydligen bara saknar mig litegrann (och inte mycket)...
.

FINV-08 WW-08 INTUCH NORDUCH JWW-03 FINV-04 NV-06

.


.


ALMANZA JIGSAW PUZZLE


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig mycket:D

och hoppas du är ledig på söndag så vi kan leka, och göra naglar:D

2009-10-02 @ 10:06:16
URL: http://lorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0