News

Träna, träna, träna. Vill träna ännu mer! Det är så roligt även om det inte alltid går bra. Är dålig på att höra berömmen man får och inte bara det man ska göra bättre. Men längtar allafall tills vi drar igång med fyra gånger i veckan! Jag ska börja jobba som budbilsförare, timmy tror att jag kommer bli man och snacka med mörk röst. Inte så konstigt kanske eftersom jag drömde att jag hade snopp i natt. Kändes skitkonstigt för den dinglade omkring när jag sprang... Heheh jag är nog lite störd tror jag ;)
Nationella på onsdag sen ska vi förbereda ett tal med företaget, annars är det ganska lugnt faktiskt! Skönt, hälsade på mormor och morfar idag också och fick äta god marmeladmacka som vanligt. Idag är det träning igen YEAY! Men nu ska jag köra mamma till tumba, sugen på att dunka musik!!
Tre ord
sexton bokstäver
elva konsonanter
fem vokaler:
Du älskar shopping
Pusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0