I'm back!

Heeeeeeeej bloggen! jag har saknat dig! Hela veckan lång plus helgen och förra veckan har jag suttit kvar i skolan, fikat när blodsockret suger och suttit uppe till sent på nätterna. Min tränare säger bara "välkommen till arbetslivet" vissa säger "va amitiöst, va duktig du är!" och andra säger "men gud va töntigt, det är väl inte så viktigt.". Oavsett vad andra tycker och säger så är detta något jag vill göra i framtiden, inte just skriva affärsplan men driva företag. Jag älskar att experimentera och försöka lösa problem, dethär är verkligen något för mig!
.
Så, ni som undrar om jag hade gått i ide eller nåt, va inte oroliga för här är jag livs levande (kanske halvt vaken bara men ändå...). Ikväll ska jag unna mig en kopp te, macka och DH, ska bli så jävulskt skönt! Ni ANAR INTE!
.
Puss och kram sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0