Fritt fall

Idag försov jag mig. Vaknade vid halv nio och skulle åka kvart i... Hann gjorde jag allafall utan frukost dock. Skolan började med Engelska. Sen kom beskedet: Vår studentskiva ligger på exakt samma datum som SM i UF och Galamiddagen. KUL! Fuck it, nu måste vi flytta skivan för SM har vi inte makt nog att ändra på.
Vet inte om jag nämt det men har helt och hållet snöat in på Melissa Horns låtar, har lyssnat oavbrutet sen i förrgår! Nu ska vi gå igenom layouten på affärsplanen (PS. Moa ska sova hos mig på fredag så ska vi fixa hela planen och ALLT! Asmysigt!)


Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd?
Och hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?
Du vill att jag ska falla mot något som du har gjort till ditt
Men ska jag falla ja då ska det finnas tid att falla fritt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0