Affärsplanssjukan

Affärsplan, Moa och jag har fått affärsplanssjukan. Det innebär att man nyser oavbrutet när man sitter och arbetar på vårt fina kontor som vi byggde! Men nu är vi på mycket god väg och den blir så jäkla fin!!! Detta kommer bli vår lilla ögonsten som vi vårdar med ömhet och känner utan och innan :D Jag hoppar direkt till bilderna nu för jag har skrivit min hjärna sönder och samman för tillfället. Imorrn blir det träning by the way!
Kontoret!

Alla saker...

Dator, dator och telefon!

Hard work-work

Vatten och mandariner var det enda "House Lindhe" bjöd på tyvärr.

Och en och annan kaffe :)

Melissa Horn gick på högvarv

Och Moa samlade på post-it lappar!

...Några till
*
En mycket lyckad helg som kommer resultera i en mycket lyckad affärsplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0