Fler bilder från Gotland!

Emlan i bilen, efter att ha sprutat Loka så det luktade päron i hela bilen! :D


Kön vi stod i till färjan!


Glassigt värre!!


Emelie bara skrattade åt mig när jag försökte ta kort på Pingla i buren! (Ni såg ju att jag lyckades!)


På båt'n (HAHAH) speciellt uttal som vi kom fram till kommer från Mulle Meck!


YES! Dispans på godislöftet! :D


Den berömda lokaflaskan!


Glassen (vi kom fram till att om den kostade över 15 spänn så skulle jag ställa mig och skrika till kassörskan: "MEN DETHÄR ÄR JU ORIMLIGT!!!") Lägg märke till Emelies fina strumpor som hon också hade matchat till sin randiga tröja! :D


Framme och kvällspromenad (Emelie var lycklig över att ha hittat en sån fin fotboll och Pingla blev ännu gladare när hon fick vara med och leka!)


Sötnos var lite trötter!


Jaaa, vad säger man? Fetaste tacotallriken någonsin, ellerhur Carina!


Självklart får man sova i sängen när man är på utställning med matte!


Champioooooon! :D


BIS-jakt! Vann ett superfint fårskinn


Helgens framgångar!


Utsikt från glassmagasinet!


Glassen som var hur god som helst! (Var tillochmed tvungen att köpa TVÅ!) Sune sitter i bakgrunden! Det va gaaaanska svårt att välja på grund av att de hade 100 sorter att välja bland!! :D (Jag undrade om jag kommit till himlen)

Somsagt en underbar helg!
S

Kommentarer
Postat av: johanna

Sophie, fan va kul, campion och allt! Grattis :D

puss!

2009-07-31 @ 00:07:20
URL: http://johannaberqvist.blogg.se/
Postat av: johanna

champion* :)

2009-07-31 @ 00:08:34
URL: http://johannaberqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0