...

Tårarna rinner ned för mina kinder i skrivande stund, omöjliga att stoppa. Att förlora en hund är som att förlora en familjemedlem. Trots att det inte är min hund, så det är min allra bästa väns hund och en hund jag känt hela livet. Denna underbart glada flat som alltid hade en ständigt viftande svans. Yatzie, världens snällaste hund med det vackraste uttrycket någonsin har lämnat oss med saknad. Hon har gett mig många fina minnen och jag är tacksam för att jag fick vara en del i hennes liv. Tack för den tid jag fick med dig, vila i frid, du ska veta att vi saknar dig. 
Emelie, Camilla, Peder och Erica; jag känner med er och ni har mitt och familjens stöd, vi kommer och lagar mat, städar, kramar, handlar och gör vad som än behövs för att stötta er. Jag ska göra allt i min makt för att hjälpa er att komma igenom detta.
Yatzie, mycket älskad och saknad.



Kommentarer
Postat av: Peder

Tack Sophie. det betydde väldigt mycket för oss att ni kom i går och fikade lite. Ta hand om emelie åt oss i helgen.

2009-05-08 @ 08:49:23
Postat av: Peder

Hej

Känner mej lite nere just nu men om du kom hem och städade, går ut med hundarna och så kanske du kunde storhandla så skulle jag nog må bättre:):)

2009-05-11 @ 10:33:09
Postat av: Sophie

Hahah Peder! Javisst, men nu är det nog lite sent, antar att du ville ha hjälp igår :P

2009-05-12 @ 10:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0