Desperate!

Har varit på statoil nu, höll på att fastna i tvätten!! OMG, jag kör in bilen, låter dörren stå öppen medan jag springer ut och slår in koden för att sen SPRINGA in igen och slänga igen dörren, det värsta är att jag hör hur tvättmaskinen börjar låta när jag är på väg in! HJÄLP! :D (meningen är att man först ska slå in koden, sen köra in bilen och tvätten börjar...)

Efter det blev det en härlig promenad med Philippa, det regnade men det va sånthär härligt sommarregn, lätt regn medan solen fortfarande lyser! Mysigt och mycket trevligt :D Äntligen har kvinnan skaffat sig comviq också! Det va verkligen på tiden!



Nej, nu är det DH på tv (desperate housewives) ska återgå till det och sen blir det kanske nån bild från dagens promenad upplagd!
Pussen
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0