Godnatt!

Nu är det kväller och dagen bestod av att vara hos Emelie, gå ut en lång vinterpromenad med hundarna, laga bränd korv till lunch, planera resan till i sommar och äta tacos till middag! Hela dagen har varit underbart rolig och jag och Emelie har pratat om allt mellan himmel och jord, vi kom nämligen på att vi inte har träffats på ett ganska bra tag och bara varit så vi hade en del att ta igen! Roligt som vanligt att vara med Emelie, vi har det alltid så himla kul tillsammans och kan prata om allt eller vara tysta bara och typ läsa varsin tidning eller så, underbart med vänner som man kan vara sig själv med!
Här har ni hennes blogg, som jag också länkat till tidigare: www.easd.blogg.se

Nu sitter jag här och tänkte lägga upp några bilder från dagen som jag lovade och ska faktiskt gå och lägga mig sen, klockan står på 06.30 och bussen går 07.02... Ska vara på jobbet vid åtta, men imorn har min alldeles kära vän Robin lovat att komma och hälsa på mig, bara han inte känner sig sämre och sjukare än han var idag men han trodde inte det :) Har lovat honom att spara en kanelbulle och göra kaffe!

Här kommer bilderna!


Pingla i vinterlandet!


Pingla och Yatzie (Emelies hund)


Emelie och Yatzie!


Var tvungen att fota vår brända korv också... Vilken underbar kock jag är!


See you tomorrow!
Your one and only
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0