Superkörlektion!

Hejsan hoppsan!
Idag är jag på underbart humör, skolan var kort och bra, inte så jobbigt, ledig imorgon och dessutom gick körlektionen jättebra! Detta var ju min sista innan min uppkörning men hade bestämt mig för att träna på att inte vara nervös, det lyckades jag med och kände att jag tog det lugnt och allt, det kändes mycket bra!
Min körlärare sa också en bra sak "Du ska aldrig köra som du tror att den du kör upp för vill utan som du kommer att göra när du har körkortet och resten av livet" Så har iallafall inte jag tänkt förut, utan bara "jag ska köra så bra så körläraren blir nöjd" men egentligen handlar det ju om att jag ska köra för min egen skull!
Just nu känner jag mig redo inför både uppkörning och uppskrivning men ska träna lite mer trots allt, för säkerhets skull!


(http://www.profilbolaget.com/files/blocks_image_1_1.png)

Nu ska jag och Veronica planera lite inför vår fest och sen ska vi äta mat också!


Jag skriver nog senare ikväll :)

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0