Städning och bilkörning!

Idag har varit en mycket chill dag, började vid nio med idrott, vi hade brottning och det va faktiskt roligt! Sen efter det åt vi lunch länge och väl, vår klass är typ IG för när vi började lektionen kvart över var det typ två pers där och resten av oss befann oss i matsalen :p
Efter detta så hade vi somsagt företagsekonomi och min lärare blev fett glad när jag sa att jag tagit körkort! 

Nu är jag hemma, ska nog ta en kopp te efter att jag sprungit runt som en galning i huset och städat för att få det fint tills gästerna kommer ikväll och tills de andra gästerna kommer imorrn! Är mycket nöjd med mitt resultat faktiskt! 
Jag funderar på att ta mig ut med bilen lite, är så himla roligt att köra men måste bara vänta tills mamma kommer hem, sen ska jag åka till konsum och köpa ljus till min tårta och typ nån eller några skivor (om dom har) som jag kan bränna musik till, sen åker jag förbi och hämtar vovven!


Bilder från när jag hämtade upp Carro igår, jag är bara ganska glad över mitt körkort... eller? :p :D






(Bilderna kommer från Carro och Virres blogg; www.usyoume.blogg.se)

Helgen kommer bli lysande, det kommer vara så kul att träffa alla vänner och släktingar igen och att dom kommer för att fira mig, tänka sig vad man kan känna sig omtyckt ibland! Nu ska jag ta lite te och vänta på mamma, vi hörs kanske ikväll om jag inte får alltför fullt upp! :D

Pusspuss
S

Kommentarer
Postat av: N.

Grattis i efterskott

grattis till körkortet!

2009-01-23 @ 16:49:27
URL: http://nibla.blogg.se/
Postat av: Lina Falinger

grattis till körkortet! :)

2009-01-24 @ 20:40:15
URL: http://alvafalinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0