Sola, äta, träna, sova!

Typ så ser resten av min dag ut! Fick värsta chocken idag när vi fick sluta hela 40 minuter tidigare för min svenskalärare! Hon som aldrig annars låter oss göra det, skitskönt var det och hade dessutom sovmorgon till halv elva :)
Kvällen hos J igår var jättemysig, vi handlade, lagade mat, såg en film och bara umgicks, härligt! 

Idag är det somsagt träning och Kenta (a.k.a Kentish) har hotat oss som inte kan spela turneringen på lördag (vi som ska komma på min och virres fest) att vi ska bli straffade... inte kul inte!
Snart bär det av till filmkedjan, jag och Emelie och Robin ska sola lite inför lördag, måste ju se fräääsch ut! :D

Grattis alla som heter Carl idag, blandannat Kungen men också min far och Robin (Carl Robin Bergqvist - a.k.a Kalle-Robin)

Puss och kram så hörs vi!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0