Sista kvällen...

Jahapp, då var vi framme vid sista kvällen innan lovet är slut, det känns somsagt tidigare både bra och dåligt... Bra för att dagarna kommer gå fort och det händer mycket inom kort, men dåligt/jobbigt att komma tillbaka till vardagen. Inte kul alls faktiskt, med tidiga mornar och sena dagar i skolan.

Turen till Maxi gick bra, jag har en tendens att busa lite med mamma i affären och lägga ned saker i vagnen som vi egentligen inte alls ska ha men som jag känner att jag vill handla :) då tittar mamma på mig med sitt "Evil Eye" men det skrämmer inte mig, jag går glatt vidare och plockar i flera goda saker i vagnen! Mycket roligt.
På vägen hem tror jag att mamma andades ungefär två andetag på en hel kvart, det var nämligen så att det blev snöoväder men jag ville köra hem iallafall, det fick jag också! Men mamma tyckte ändå att det var mycket jobbigt, men hon överlevde och står nu och lagar mat!

Något helt annat än det snöoväder vi har här i Sverige, hittade två bilder från vår resa 2007!

Fiji


Los Angeles


Måste säga att jag saknar min Emelie som fortfarande är i Göteborg men hon kommer som tur är hem idag! Ska väl antagligen träffa henne imorrn på träningen hoppas jag, ser fram emot den också för den delen!


Nu ska jag kila för stunden!
Your one and only
S

Kommentarer
Postat av: louise

längtar tillbaka !!

2009-01-07 @ 16:43:17
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0