Promenad

Är hemma nu efter promenaden och ska snart ge mig iväg och sola!
Glömde förresten berätta om vilket kap jag gjorde när jag köpte klänningen till min fest, jag var i stan med min kusin efter jobbet och vi letade i affär efter affär efter min klänning som jag skulle ha. När vi precis skulle till tåget och hade gett upp gick vi förbi French Connection, jag gick rakt fram till en klänning, den sista de hade och provade den...
...Den satt som handen i handsken! Sen så var jag ju också tvungen att kolla prislappen, Jag äverlät det till kusinen min, 549:-, inte så farligt ju!
Cecilia min kusin bestämmer sig för att ge mig halva i födelsedagspresent och jag får tillslut betala 200:- för den, snacka om att jag var lycklig! (Lyckades få ner den lite till pga en flåck!) Och nu till den stora skrällen: Den kostade egentligen innan rea och sänkningar mm. 1099:- Snacka om KAP!

Nu ska dra mig bort till filmkedjan för att sola!
You´ll hear from me later!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0