NYÅR!

Fyfy på dålig uppdatering på nyårsafton, men det kanske är okej ändå :) 
Hoppas ni har haft ett bra nyår för mitt var underbart! Jag var ju somsagt i Karlskrona och jag och min kusin Anna fick det ultimata nyåret.
Först var vi hemma hos Jakob Tripolitis och hade lite champagnemingel, mycket trevligt, detta var vid ungefär åttatiden :)
Sen bar det av vidare mot Hamnkrogen, där vi vid klockan tio åt middag, för att sedan dansa och ha otroligt roligt! Lagom till att det skulle bli tolvslag begav vi oss till fiskartorget (eller om det heter fisktorget, jag vet inte :p) där var det verkligen proppfullt med glada människor som önskade varandra Gott Nytt År! Sedan sköt dem också en massa fina raketer, tog några inte så fullt misslyckade bilder med mobilen, men dom kommer upp imorn! Dessutom åt jag tt äpple som jag fick lära mig att det skulle ge ett bra år, så hoppas att det funkar!
Efter detta så gick vi upp en sväng till Playbar för att Anna skulle få pussa lite på sin pojkvän, han bjöd oss även då på efterfest och då passade jag på att bjuda upp honom till Stockholm och min artonårsfest, detta blev Anna väldigt glad över! Tillbaka till hamnkrogen och dansen blev det senare och det blev inte bara dans utan även trevliga pratstunder med massa trevliga människor. Klockan blev tre och vi skulle då på efterfest på Playbar, där beställde vi lite mat (pommestallrik för min del!) och satt och åt och pratade med dessa underbara människor! Härligt med nattmat sådär vid halvfem-tiden...
Nu skulle vi också spela Gäster med Gester, ett sällskapsspel som var jättekul, vi delades in av Malin, som ägde stället, i två lag och sen var det typ som charader, så många som möjligt på 30 sekunder! Man kanske inte kan säga att det gick lysande för vårt lag... Menmen, kvällen/natten/morgonen var underbar ändå! Jag och Anna kom hem vid halv åtta på morgonen och har sovit i cirka fem timmar, det är ju ganska svårt att sova när det är ljust ute, så man är ganska trött nu vill jag lova!

Hade tänkt att lägga upp lite bilder men det fixar jag imorgon eller framöver, bjussar på en raketbild iallafall :)


(http://www.firstcamp.se/C125727800540742/0/9661CF1005803969C12573620051D6FD/$FILE/nyårsraketer.jpg)


Puss och kram och Gott Nytt År!!!
Your one and only
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0