Ny Design!

Jag har fixat ny design nu, hoppas ni gillar den! Måste ge cred till både Emelie och Carro som hjälpt mig med designen!
Har inte hunnit skriva på ett tag, har haft så mycket att göra... Nu har jag allafall köpt min klänning till festen och har jobbat hela dagen idag, allt gick lika bra som det brukar! Var ovanligt lite folk bara men som vanligt blev det rusning vid stängningsdags precis som vi inte har nog att göra då ändå! 
Sitter nu och ser någon ganska kass film på trean och Emelie är här, har träning imorrn och ska försöka övningsköra och sola också. Är redan ganska sliten så ska väl gå och lägga mig i lagom tid idag!

Ännu en gång har vi ändrat oss med resan, ska inte åka till Tsilivi längre, men fortfarande till Zakynthos, men nu ska vi till Laganas och ett hotell som heter Anastasia! Ska bli jättekul fortfarande som jag skrivit i de gamla inläggen om resan!


En liten bild på hotellet och stället vi ska till!



Och så helgens låt:
  • James Blunt - Tears and Rain
Även en gammal favorit:
  • Ebba Grön - 800 Grader

Nej nu ska jag ta och vara lite social!
Kram
S

Kommentarer
Postat av: Julia

hehe, de va i laganas vi bode i.. bästa stan om man vill festa! ;)



puss

2009-01-11 @ 00:59:43
URL: http://www.conors.se
Postat av: lisa

omg!! dit ska ju vi med!!! :D:D till laganas!

2009-01-11 @ 21:09:39
Postat av: Sophie

jasså, vilket hotell och när flyger ni? :)

2009-01-11 @ 21:41:34
URL: http://sophielindhe.blogg.se/
Postat av: Sophie

jasså, vilket hotell och när flyger ni? :)

2009-01-11 @ 21:41:34
URL: http://sophielindhe.blogg.se/
Postat av: Lisa

E-någonting heter hotellet och vi åker den 28e juli... ÅK DIT DÅ NI MED!!!!!!!!!!!! snälla snälla snälla

2009-01-12 @ 19:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0