Längtan till körkortet...

Tänk er att kunna åka vart ni vill när ni vill! Snart blir det så, det är bara körkortet som saknas nu, sen att man inte har någon egen bil är ju ett annat problem men man kan ju alltid låna mammas eller pappas bil! Det är inte bara att bli friare och kunna åka vart och när man vill som är bra med körkortet utan att få sätta sig i bilen och sätta på musik på högsta volym utan att någon förälder kommer in i bilen och sänker, nästan redan innan de ens har satt sig på sätet, känner ni igen det?

Jag vill helst av allt ha en Ford Mustang, varför kan man inte bara pruta ner den i pris till typ 5000 kronor för en sprillans ny? Det skulle jag tycka va skitbra!!

Här är en bild på den bil jag skulle ha råd med idag:



... och här är bilen jag vill ha i framtiden!


Ska kolla criminal minds nu!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0