Jag har varit duktig på att uppdatera!

Eller...? Nej ärligt talat så har jag haft heeeelt fullt upp, jobb, fest, krogen och träffat nya människor! Jag hade ju min fest i lördags, direkt efter jobbet, middag på fredagen och sen blev det krogen! Skitkul, var där med mina två kusiner, Lars, Martin Rostock, Puh och Joakim :) Vi hade jättetrevligt och kom inte hem förrens vid tre! 
På söndagen var det träning, var kanske inte lika pigg som vanligt men vad gör det :p Efter träningen var jag och träffade J och sen var det hem och sova!

Nu måste jag äta innan träningen!
Kanske skriver senare (hoppas inte på för mkt bara)
S

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, fyller man 18 har man alltid fullt upp första månaderna.. ;D



puss

2009-01-26 @ 21:18:21
URL: http://www.conors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0