Det blev sent igår!

Orkade inte skriva något inlägg igår kväll/natt, kom hem klockan halv fyra från Robin, vi kollade först filmen "Gone Baby Gone" och sen kollade vi även på hockeyn som började kvart över ett. Jag började efter ett tag överväga om jag skulle sova hos honom, efter att jag började somna då och då! Men jag kände att jag ville sova hemma, behövde gå upp i lite lagom tid idag eftersom skolan börjar imorgon igen... 
Idag väckte pappa mig vid kvart i tolv och sa att vi skulle åka till Södertälje och övningsköra och det tackade jag ju självklart ja till eftersom jag måste köra så mycket som möjligt nu innan uppkörningen! Det gick hyfsat att köra, helheten var bra men måste finslipa lite, och vara mer uppmärksam, pappa försöker lura mig att köra på ställen man inte får hela tiden och jag litar ju blint på min far såklart :)

Snart ska jag och min mor åka till Maxi och handla, tar tillfället i akt att köra lite till! 
Sitter just nu och lyssnar på musik och dagens låt är:
  • Snow Patrol - You Could be Happy
Ladda ned den är mitt tips!


Är inte så värst taggad på skolan imorrn men det blir ju vad man gör det till och har så himla mycket annat att se fram emot så jag vill ändå att dagarna ska gå! Apropå det så är det på dagens datum endast 14 dagar kvar till min födelsedag!! Underbart :D


Vi hörs under dagen!
Your one and only
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0