Dålig uppdatering under dagen...

Tyvärr har jag varit lite dålig på att uppdatera under dagen men jag hoppas på att bli förlåten när ni får höra anledningen: Jag har nämligen varit på körskolan hela dagen och klarat av nästan all teori (alltså test som man gör innan man gör själva stora provet) eftersom jag har på denna dags datum BOKAT uppkörning och uppskrivining!! Tänk er vad coolt, men jag tänker inte berätta datum eller tid eller så, det förblir hemligt tills jag vet mitt resultat!
Jag börjar redan bli nervös vill jag lova... Men klarade min körskolas slutprov på första försöket så hoppas på att jag fått bästa möjliga förutsättningar!

Ikväll blir det promenad med Robin, den vi egentligen skulle gått igår men det blev inte av eftersom jag kände mig sjuk, illamående och ont i huvudet. Så istället gick jag och la mig vid klockan tio redan, trots att det fortfarande är lov, men nu är jag betydligt friskare och mitt halsont har nästan gått över helt, underbart!
Hoppas på att vi ska hyra någon bra film ikväll och se om inte Robin skulle iväg, ska nog kunna övertala honom hoppas jag :)


Nu ska jag göra mig klar för promenaden, massa kläder och så!
Your one and only
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0