Utmaningen

Utmaningen:

- Länka till den som utmanat: www.juicy.blogg.se & www.jennyerlinghult.blogg.se
- Berätta 7 sanningar om dig själv
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg 
- Skriv meddelande i de sju personernas blogg så de vet om inlägget! 

Sju sanningar om mig:
- Jag är galen i glass
- Jag saknar en pojke i mitt liv
- Jag ska snart flytta hem till Emelie för vårt hus inte är färdigt
- Jag längtar till sommaren!!
- Jag är gaaaaaaalen i glass i alla former!

- Jag tycker att skolan kan gå och gräva ned sig och stanna där!
- Jag är envis som en jävla donkey!

Jag utmanar:

Louise: www.louiselindhes.blogg.se

Linda: www.alexflickaa.blogg.se

Linda Lundberg: www.lilu.blogg.se

Jessica: www.unstatic.blogg.se

Martina: www.fousonette.blogg.se

Julia: www.kulia.blogg.se

Hanna: www.momatzo.blogg.se


Kommentarer
Postat av: louise

men fan va jobbiiiiiiiiiiiigt ;]]

2009-02-25 @ 12:48:41
URL: http://louiselindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0