Trötter...

Träning, två timmars fys! Styrka, springning och "förbränningsbana"... Sjuuuuuukt jobbigt, OMG träningsvärk imorrn säger jag bara! Min kropp kommer knappt hinna reagera för att börja vila, för att imorrn är det upp och köra aerobicpass klockan åtta, JIPPIE! 
Jag och Lill-Virre sjöng finfina sånger idag på träningen, Björn Rosenström (som vanligt) och sen lite Magnus Uggla på det, underbart! "Jag tog upp en sten, och drog den genom hennes fönster, sen stoppade jag in huvet mitt så långt jag kunde och skrek: DET STOD ATT DU VAR SNYGG MEN DU ÄR FUL, JAG HAR BLIVIT LURAD, AHAAHAAA!!"
Fet låt, kul att sjunga när man gör plankan så man glömmer vad man håller på med för ett litet tag :)


Söta Emelie i lördags, hoppas du hade det bra i fjällen gumman!<3

Pussen, kramen och godnatten!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0