Skola...

Sitter in da schooool, vår småföretagandelärare kom inte till lektionen så vi blev helt plötsligt lediga!! Najsnajs, ska försöka göra några tal på matten idag kanske för en gångs skull, annars brukar det mest bli prat och skvaller, haha busiiigt!
Nu sitter jag och Caroline-the-fin i bibblan och skriver varsitt blogginlägg (www.usyoume.blogg.se) vi är så coola måste jag bara erkänna! Snart blir det mat, fisk står det på matsedeln så det lär väl bli fil eller nåt sånt, våga vägra fisk!

I morse hände det en liten incident på vägen till tåget, jag och Carro ser vårt tåg ankomma till vackra tumba station (NOT) och vi springer uppe på bron, försöööööker allt vad jag kan att stanna innan dörren men då har nån j*vla idiot lagt en sånhär smutsmatta som sitter fast i marken av stål precis vid mina fötter utanför dörren... Jag har mina högsta klackar (9,5 cm!!) Och bara glider vidare framåt, missar dörren och måste springa en bit tillbaka för att komma in, mycket roligt och inte alls pinsamt, eller?? Typ alla som var inne på stationen stirrade på mig när jag skrek till på grund av min nära-döden-upplevelse!

Igår var jag på bio och åt middag med J och det var trevligt som vanligt, efter satt vi i bilen och pratade i typ en timme, vilket jag inte fattar fortfarande hur snabbt det kunde gå, kändes som tio minuter högst.. :p
Väl hemma så såg jag Wild Child, mycket bra tjejfilm så jag somnade inte förens klockan ett, roligt va?

Nu blir det maaaaaat, är hungrig som satan!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0