Plugg...

pluggpluggplugg, jag typ avlider av tråkighet! Spanskaprov på tosdag så det är ju dags att börja allafall!

Över till en rolig sak, jag ska börja min dykkurs på torsdag! Ska bli hur kul som helst och vi ska förhoppningsvis dyka redan på torsdag :D fast antagligen i pool men åndå!

Har jag sagt att jag ska hoppa bungyjump förresten?!?! jag fick det av Helena, Carro och några av grabbarna i klassen! Älsklingar säger jag bara, blev sjuuuuukt glad :D:D (detta fattade nog alla på festen eftersom jag kanske gick runt och skrek det till folk lite för många gånger (a)!) 
Jag måste fan sova snart asså, ska ta en kopp te och sen sätta mig vid tv:n en stund tror jag :)

Förresten så måste jag berätta att jag och hella-pella var superbusiga igår, satt uppe och pratade och drack te till halv fyra igår och mor min blev lite lack :) Busigt va?! hahah, men det var det värt, sen blev det dessutom bil till skolan idag :D


(hella-pella och emlan min<3)

Ha det superbra!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0