Match!

Har vart och spelat match idag, uppe klockan åtta och sen drog jag med bilen till samlingen, fråga flickorna i laget om min finfina parkering :) Efter det åkte jag, vio, alex och michelle i min coola bil med den coola musiken till stadshagen!
Matchen gick ganska bra trots att det tog oss 40 minuter att fatta att vi spelade ute så de ledde i första med 3-0 men sen hämtade vi upp det till 3-3 och det va skönt som fan!

(Var inte säker på om ni kan se mitt förra inlägg för internet laggade så skrev ett till för säkerhetens skull!)

Nu blir det chill och städning om jag orkar, annars klagar robin på att jag alltid har stökit i mitt rum? Undrar varför?? :S
Simma lugnt!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0