Måndagens mattelektion

Citerat från Carro och Virres blogg: 

Jag: MEN Robert!! Va fan!!
sen vänder jag mig till Carro och utbrister: Asså carro! Läs det här, cp bok! Du har en påse med tre röda, två blå och sju vita kulor i. Vad är sannolikheten att någon av dem är GRÖN!!?
Carro: Ja, Sophie... vad är sannolikheten?
Jag: NOLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carro: hahaha, ja precis!
Jag: Vad fan är det här för mattebok? ROBERT!!? Vi är för fan inte invalider det är väl klart att man fattar att en påse med blå, röda och vita kulor i inte kan vara GRÖNA!!!! Vad är det vi läser? IG-Matte!!!!!!? Jag blir så arg! Jag hatar Sannolikhetslära!! ROBERT!!!!!!!!!!

(för er som inte har förstått det vid det här laget är Robert vår Mattelärare...)

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, jag hör det där i mina öron när jag läser det! så låter du ju varje mattelektion! haha

2009-02-17 @ 17:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0