Jag blev utamanad av Virre!

Jag utmanar; Hanna, Martina, Anna och Julia!

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
 abbonemang.. 
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nope, kanske kommer ikväll?
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? mona och vioo
4. Hur lång är du? 1,66
5. Vilken är den senaste filmen du sett? systrar i jeans, den andra sommaren
6. Hur löd ditt senaste sms? "Okej :) haha jag vet faktiskt inte, det är inte jag som har kollen tyvärr :p men jag hör av mig när jag vet det :) puss"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
9. När såg du senast din mamma? nyss
10. Icke godkänt i något ämne? icke
11. Mvg i något? oja

12. När vaknade du idag? 07.00
13. Vilken är din favoritplats? utomlands i solen
14. Vilken plats föredrar du minst? där det finns äcklig lukt
15. Vem får dig att må bra? emlan!
16. Hur stor är din säng? 90.. ska bli 1.20 :)
17. Vad sover du i? trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? tre
19. Var har du bott/bor? good old salem, flyttar snart!
20. Tycker du om kinamat? oftast
21. Tycker du om kaffe? japp, latte helst
22. Vad dricker du helst till frukost? tetete!
23. Kan du spela poker? jag tror det :)
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? jepp
25. Vill du ha barn? ja
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska och lite spanska

27. Har du någonsin åkt ambulans? yes
28. Föredrar du havet eller bassäng? bassäng för bad, havet för dykning
29. Vad spenderar du helst pengar på? skooooooor!
30. Äger du dyrbara smycken? japp
31. Kan du rulla med tungan? oja!
32. Vem är den roligaste människan du känner? björn gustavsson  
33. Vad har du för ringsignal? guns and roses - sweet child of mine
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? vet ej, rensar det mesta nu
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? el telefono
36. Kan du byta olja på bilen? kanske, men inte säkert...
37. Vilken var den senaste boken du läste? håller på med "to kill a mockingbird" av vem vet jag inte..
38. Dansar du i bilen? alltid när jag åker själv!

39. När var du i kyrkan senast? syrrans konfirmation
40. Hur många hål har du i öronen? fem stycken
41. Har du någon piercing? hade i naveln
42. Har du någon tatuering? nej, vill ha!
43. När slutade du med gosedjur? vet ej :p
44. Har du pojkvän/flickvän? nej
45. Har du en bästa vän? självklart!
46. Vad är ditt mobil nummer? hahaha ofta ni får veta!
47. Vad ska du göra ikväll? el krogovitch
48. Har du några syskon?  lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0