Home and safe :)

Hemma efter en skitskön dag i skolan, kollade när knasbollarna i min klass livräddade varandra och sen så gick vi till skolan, åt mat, tog en semla och begav oss sedan till UF-mässan! Kul var det, kollade på massa bra företag och fick lite inspiration till nästa år och UF då :)
Efter mässan drog jag till cousin Sebastian och hade kafferep, han jag, två kaffekoppar och gifflar som Kari (pappa/morbror) hade bakat (nej, jag skojade, han hade inte bakat, hihi!)
Väl hemma blev det promenad i soliga vintervädret på isen med mamman min, mysigt var det och snart ska jag ta och handla lite, det vill säga, dra iväg med bilen! Najs :D

Måste snart börja packa ner hela mitt liv i några få lådor, känns lite halvkonstigt att man ska trycka ner allt man äger och har i några få lådor... Men det ska bli underbart att flytta! 


Bild på huset, (det är mer färdigt nu!)

Pussen så hörs vi
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0