Hemma

Ska nu försöka plugga denna omöjliga matte som vi har... Inte lätt alltså, randvinklar hit och komplementhändelser dit, jag fattar noll och har fortfarande inte räknat klart kapitlet (IG!!)
FEK-provet idag gick bra faktiskt, trots att jag pluggat så lite, det va ganska lätt så det kändes skönt! :D

Dagens konversation:
Jag: Ja men när vi ska dyka upp (som att köra upp, man testas om man får certet) kommer det att vara typ fyra grader i vattnet, fett kallt!!!
Carro: Men vadåååå?, ska ni typ åka ner i vattnet, sätta er på bottnen och dyka upp till ytan!!? Det är ju inge svårt ju! (fattar ni, dyka upp...)
Jag: Carro, SKOJAR DU MED MIG ELLER?!?!?!

OMG, Carro, ibland behöver du tänka en gång till innan du pratar hjärtat :)


Kräftskiva, jag och Carro!

(Jag tycker såklart om dig ändå gumman :D)


Träning ikväll, tagga till! Men nu matte, "LIVING THE DREAM! NOT!!" (Björn Gustavsson, me like)
S

Kommentarer
Postat av: syyyyster :D

fett fin bild på er ju :)<33

2009-02-18 @ 17:43:54
URL: http://louiselindhes,blogg.se
Postat av: carro

HAHAHA, så jävla klockren!



<3<3

2009-02-19 @ 22:20:32
URL: http://usyoume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0