Hemma igen

Har varit och handlat, elgiganten, hm, din sko, skopunkten och maxi fucking stormarknad! Kul? nja, ganska, har tjackat ett par feta högtalare och lite fina clothes men maxi va tråkigt som fan.. men måste ju göra något för att få tillgång till bilen:)

Helgen då: Ganska chill, jävligt kul! Fredags var det hemmamys med familjen och B&J, jobbade lördagen och hjälpte alla kärlekskranka kunder, som fick köpa dyra bakelser av mig ;) Mohahaha! Kvällen blev lyckad trots att jag kanske var lite väl rund om foten och kanske deppade lite då och då men mestadels snackade vi en massa och dansade oss svettiga!
Skitkul var det och tack alla som var där för en trevlig kväll! Drickan var dock fetingdyr!! OMG, 100 fucking spänn för ett glas vodka/red bull... Men jag tog nya tag; gick till baren och sa: - Jag hade beställt en vodka/redbull men har inte fått den ännu.. Okej sa han i baren och langade mig en for FREE! :D Tror ni jag blev glad eller??
Förlåt danne för att jag somnade på dig på bussen och förlåt emelie för att jag inte var så social när vi kom hem utan hade somnat redan när du kom ut ur badrummet, två minuter efter mig :)

Nu blir det snart middag och somvanligt krånglar bilderna så städinlägget som jag pratat så länge om kommer snart upp ;)
Pussen och kramen så hörs vi!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0