Godmorgon!

Underbar sovmorgon, klev precis upp och börjar inte skolan förrns vid ett, då har vi en lektion sen blir det hemgång!
Har fortfarande vatten i örat från dykningen igår men det var roligt som vanligt, jag och johanna (en tjej som gör kursen samtidigt som jag) satt på botten och mediterade, låg på mage på botten och vilade och körde lite undervattensdanser medan de andra tränade på olika saker ;) Busigt av oss, men det gjorde inget för jag fick höra att jag var en naturbegåvning och det är alltid roligt! (Hoppas ni inte tar detta som skryt för det är inte menat så :))


(Här är väl jag senare tror jag) :p

Ska ta och äta lite frukost nu, är egentligen inte så hungrig eftersom det blev nattmat igår vid tolv på hemvägen, och gissa vart?? (MCDONALDS) (I'm going to be fat) :D

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0