Emelie!

Jag älskar min vän emelie, hon är så jävla underbar och jag vet att det låter klyscit att säga att jag skulle göra vad som helst för henne men det skulle jag verkligen! Aldrig att någon skulle få göra henne illa så länge jag lever!
När man är lite nere så smsar hon och säger att nu är det middag, film, en massa godis och snack hos mig, underbara människa, försvinn ALDRIG ur mitt liv!!

Emelie jag älskar dig och säger det till det alldeles för sällan, du är guld värd och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig mitt hjärta!



Åker snart till emlan, ska hoppa in i duschen först bara, ha en bra kväll/natt!
S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sophie, dumma! Nu blir jag alldeles tårögd här hemma!Jag älskar dig hjärtat!!!!!!!!!!!!

2009-02-06 @ 18:00:32
URL: http://easd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0