Rätt gissat Linda!

Jag har klarat av min första arbetsdag galant :) körde fel en gång men höll tiden och det va rooooligt! SJÄLVKLART får jag en högerstyrd bil det första jag får, bara för jag är ny ska dom jävlas med en? Jag som klart och tydligt uttryckte ett önskemål om en vänsterstyrd bil... Men somsagt, trots några trottoaruppkörningar så gick det tillslut bra. Kvällen bestod av filmtittande, jag valde film: IceAge 3 - skitbra film :D sen va det nån jävla westernrulle som vi såg en stund sen blev det hemgång.
Idag var det julshopping för hela slanten och sen avslutades stadenrundan med att (de två syskonparen som egentligen räknas som syskon alla fyra) gick och såg Cats! Tack för en underbar dag och nu är det sovtajm :)
Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah, men när du väl får en vänsterstyrd bil hittar du ju inte ens till den så vad är det då för mening?... ;)

2009-12-24 @ 21:05:58
URL: http://lilu.blogg.se/
Postat av: Sophie

Förstår inte vad det är för svårt med att säga "mitt emot segeltorpskajen" hahhah ;)

2009-12-24 @ 23:11:14
URL: http://sophielindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0