Here I am, this is me

Jag älskar glass. Jag gillar att ta hand om människor. Jag bryr mig om folk. Jag är plikttrogen. Jag gillar kontroll. Jag spelar fotboll. Jag har hund. Jag tränar och tävlar aktivt med min hund. Jag älskar att umgås med människor. Ibland tycker jag det är skönt att vara ensam. Jag gillar att baka och pyssla. Jag hatar ärtsoppa. Jag tar studenten i vår. Jag är med och driver ett UF-företag som heter SponsraGlädje. Jag gillar inspirerande människor. Jag gillar att må bra. Jag menar aldrig något illa med någonting jag gör. Jag har 14 kusiner, 2 mostrar, 1 faster, 2 farbröder, 1 farmor och mormor och morfar. Jag älskar barnprogram. Jag har 1 syster, 1 mamma och 1 pappa. Jag älskar fetaost och mozzarella. Ibland gillar jag att laga mat. Jag lider ibland av shoppingsjukan. Jag är skofetischist. När jag var liten var jag tokig i hästar. Jag har väldigt lätt att bli beroende av godis, te, kaffe och lypsyl. Jag gillar att sminka mig. Jag älskar musik i alla dess former. Min säng är 140 centimeter bred. Jag har två jobb.
Jag skulle inte överleva utan dom som står mig närmast.
*
Thats all. (Egentligen finns det massa mer men det va vad jag kom på.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0